Kaikki blogikirjoitukset

nain_paaset_alkuun_facebook_mainonnassa
Facebook on loistava tapa tavoittaa potentiaaliset ja olemassa olevat asiakkaasi. Lue vinkkimme, miten laadit ensimmäisen Facebook-mainoksesi!
loistavan_mainoksen_anatomia
Mitä hyvän mainoksen laatiminen edellyttää? Vastausmahdollisuuksia on pilvin pimein, mutta toimivia mainoksia yhdistää muutama olennainen asia. Lue ohjeemme!
ala_turhaan_yrita_myyda_helmitauluja_tietokoneiden_aikakaudella
Kilpailijat voivat olla hyödyksi liiketoiminnallesi. On epätavallista, jos yritykselläsi ei ole lainkaan kilpailijoita. Se voi olla merkki isommista ongelmista – lue siis vinkkimme! 
capitalbox_palauttaa_world_rallycrossin_suomeen
Olemme aloittaneet yhteistyön FIA:n kanssa tuodaksemme hienoa viihdettä kaikille moottoriurheilun ystäville Suomessa. CapitalBox World Rally järjestetään Kouvolan radalla elokuun lopulla.
nain_avaat_pienyrityksen_uudelleen_kriisin_jalkeen
Pienyrittäjät ympäri maailman odottavat malttamattomina liiketoimintansa avaamista uudelleen. Lue vinkkimme, miten uudelleenavaaminen onnistuu mahdollisimman sujuvasti.
kolme-tapaa-joilla-yrityksesi-voi-hyödyntää-sosiaalista-mediaa 
Sosiaalisesta mediasta on muodostunut tärkeä markkinointikanava monille pienille ja keskisuurille yrityksille. Lue, miten voit valjastaa somen avuksesi liiketoiminnallisten tavoitteiden saavuttamiseksi.
kolme-strategiaa-jotka-saavat-asiakkaasi-palaamaan
On yleisesti tiedossa, että olemassa olevalle asiakkaalle myyminen maksaa vähemmän kuin uuden hankkiminen. Siksi on niin tärkeää olla vankka strategia asiakassuhteen säilyttämiseen. Se lisää mahdollisuuksiasi saada uskollisia asiakkaita, jotka ostavat sinulta säännöllisesti ja useammin.
markkinointi-globaalin-kriisin-aikana
Globaalit talouskriisit, kuten 1930-luvun suuri lama, vuoden 2008 talouskriisi ja viimeaikainen COVID-19-pandemia, ajavat yrityksiä vaikeiden päätösten eteen. Tästä syystä monet yrittäjät päätyvät leikkaamaan juuri markkinointikuluja. Historia ja tutkimukset kuitenkin osoittavat, että tällainen ratkaisu voi kostautua ja loppujen lopuksi vain lisätä ongelmia.
markkinointibudjetti
Markkinointi voi joko tuhlata pääomaa tai olla välttämätöntä liiketoiminnan kasvulle. Tutustu viiteen asiaan, jotka pienten ja keskisuurten yritysten tulisi tehdä ennen sitoutumista pääomaa vaativiin markkinointikampanjoihin.
siivouspalvelut
Osta laitteita, maksa tarvikkeista tai hallinnoi kassavirtaasi. Näin pienyrityslaina voi auttaa siivousyritystäsi.
kauneushoitolat
Kunnosta salonkisi, maksa tarvikkeista tai hallinnoi kassavirtaasi. Näin pienyrityslaina voi auttaa kauneusalan liiketoimintaasi.
tukkukauppa
Laajenna yritystäsi tai hallitse kassavirtaasi. Näin pienyrityslaina voi auttaa tukkukauppaa.
vähittäiskauppa
Kunnosta myymälääsi, maksa varastosta tai hallinnoi kassavirtaasi. Näin pienyrityslaina voi auttaa vähittäiskauppaa.
hammaslääkärin-vastaanotto
Laajenna palveluitasi, osta varastoja tai hallitse kassavirtaasi. Näin pienyrityslaina voi auttaa hammaslääkärin vastaanotolla.
terveysalan-yritys
Laajenna palveluitasi, osta varastoja tai hallitse kassavirtaasi. Näin pienyrityslaina voi auttaa terveysalan yrityksissä.